ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Cattis - 9 januari 2015 18:31

Idag så började min dag inte riktigt som jag hade tänkt mig men de gick ju iaf =)
Rebecka kom sedan o hämtade mig vid 11 o så for vi in på Birsta o Rusta en sväng, jag skulle inte handla något utan det var Rebecka som skulle köpa ljus men vi kom ut med både ljus och 3 små kuddar, jag köpte med 3 olika motiv (kattungar, igelkott och pappegoja) efter Rusta så drog vi hem till henne o så gjorde vi lite fika o tog på oss varma kläder o så tog vi en promenad runt Tjärn där hon bor, o det är riktigt mysigt där eller snarare som en dröm. Vi stannade till vid en fiskestuga där vi fikade och surrade en hel del om dittan o dattan.. Men när jag är med Rebecka så stannar tiden för vi har så kul ihop, så med andra ord jag har fått världens bästa kontaktperson/kompis....

När vi fikat klart o skulle gå hemöver igen så genade vi över Tjärn och när vi gick där så började det knaka eller snarare låta typ som åska ,men det vara bara vattnet som fick isen att röra på sig o de lät lite mysigt om ja ska vara ärlig men även lite läskigt...
Väl hemma igen så tände Rebecka en massa ljus o så brasan o så öppnade vi våra julklappar och jag fick coola örhängen och några armband, Rebecka fick ett doftljus som tog henne till Mallis... Så med andra ord ljuset påminde väldigt mkt om Mallis.

Ha de gött mina kära läsare
På återseende <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards