ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Cattis - 29 januari 2015 12:23

Nu har vi haft mkt snö och väldigt kallt ett tag men inatt så slog de om o blev pluss grader och regn OGILLAS starkt, men om man ska lita på mobilvädret så ska de ju bli kallt igen och mera snö, de gillas OM de inte blir typ 20 minus för då e de lite för kallt för min del.

 

Men igår så var jag ut med Rebecka igen och de va lika kul som alltid även om hennes dag inte började så bra, men förhoppningsvis så slutade den mkt bättre än den började   

 

Hon o jag var upp till Härnösand en sväng, vi började med en fika inne på Rutiga duken, där e de superfint och mysigt, dom har gammaldags stil där inne. Och på väggen har dom fina ordspråk.

 

 

Bild kommer senare när jag hittar dom   

 

På kvällen sen så var det dags för cirkelträning men tyvärr så bidde de inte så för vi kom inte in i gympahallen, de hade blive något fel på kortet som våran ledare hade, så tyvärr var de ju bara o vända om och åka hem.

 

Men jag tror inte jag ska ta igen den träningen ikväll för jag känner mig ganska trött i kroppen ändå efter Härnösand besöket igår.

 

 

 

Nää nu e de dags o göra lite annat jobb.

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards