ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Cattis - 27 januari 2015 22:07

Idag har jag ingen bra rubrik så därför får de bli som de blir.

 

Denna dag har vare en bra dag förutom att jag höll på o bli gråhårig och frustrerad på mig själv för jag letade efter en bild som jag skulle visa för en jobbarkompis, men jag hittade den inte på några vis men så gav en annan arbetskamrat ett tips o då vipps så hittade jag bilden på ett kick o jag kunde inte göra annat än o skratta åt saken.

 

Efter lunchen så gick vi ner på IB (In Between) och fikade och surrade om våran utställning om samerna som ska bli av nån gång i Maj.

Men tyvärr så hade dom stickcafé samtidigt som vi var där och tyvärr så var dom ganska så högljudda så det var svårt att koncentrera sig på de vi prata om.

 

 

 

Igår så var jag på kyrkis igen och de va superkul som alltid, många barn och föräldrar var det så man kan säga att de blev fullt hus   

och som pyssel hade vi att vi fick måla ramar med en liten spegel i mitten, min ram ska jag ge bort till min brorsdotter.

 

Efter kyrkis så var jag hemma en stund bara för sedan så var det dags o gå ner till Mia´s Arena för en liten make over.

 

Alltså det var dags för klipp och färg fast denna gång så bestämde jag mig för att bara färga luggen och jag fattade rätt beslut när det gällde det för jag blev jätte nöjd fast de inte blev som jag tänkte mig från början. Det var palnerat att jag skulle färga luggen rosa men de bidde lite rosa och mkt grönt.

 

 

   

 

Jag vet att bilden är skitsuddig men ni får hålla till godo ändå   

 








Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards