ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Cattis - 19 januari 2015 22:28

Ja, då va måndag nästan slut o jag med den.... alltså med andra ord så ska jag strax ta o gå lägga mig så jag hinner o få min skönhetssömn så ja inte ser ut som en vandrande zombie imorron haha

 

 

Idag har jag haft eller snarare jag hat lite träningsvärk i min högra arm efetr igår när jag spelade Wii sport o då prövade jag på bowling men de va sådär tycker ja, tennis skitkul, golf den va ganska kul men å andra sidan jag är inte mkt för långgolf överhuvudtaget, sen mitt i allt så fick jag finbesök av min älskade kompis Carro och hennes kille Jens o Carro tyckte att jag skulle pröva boxningen o de gjorde jag med o de va oxå skitkul   

 

O så idag så bättarde jag på träningsvärken lite på Pias gympa pass, men jag prövade att ha mitt gamla handledsskydd på gympan eftersom de inte va så mkt o stå händer ja inte bara händer då utan övningar där man ska stödja sig mkt på händerna men de funkade sisådär, har smått ont i handleden nu så jag får nog använda mitt nya handledsskydd på gympan iaf   , de e ju de att i nya handledsskyddet så är det ju skenor som stöd o i det gamla så e de typ om ett svettband med ett karborreband runt så man kan spänna åt när man behöver men de ger inte tillräkligt med stöd tyvärr.

 


Men men sånt e livet ibland.

 

Efter gympan så fick jag en sen julklapp av Pia. (Hon fick en ängel av mig i tidig julklapp)

O jag blev superglad när jag fick klappen av henne.

 


 

Detta låg i det fina paketet jag fick av Pia   

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards