ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Cattis - 9 september 2014 12:19

Jag har under några års tid samlat poäng med SJ prio o nu så hade jag lyckats skarmla ihop över 4000 poäng och när man samlat ihop till en viss poängsumma så kan man använda dom i bistron eller andra saker med SJ men när jag reser ner till mamma så åker jag med Xtrafik ner till Gävle och sedan med SJ ner till Norrköping men de e bara de att det finns ingen bistro på nått av tågen som ja åker med..

 

 

Och nu till jul så skulle ca 800 av mina poäng brinna inne om jag inte använde dom innan dess, så jag har gått och funderat lite till o från vad jag ska hitta på med mina poäng och visst man kan även använda poängen för att betala viss del av resbiten men jag tyckte allt bara va så krångligt o sen om ja skulle köpa en resa för mina poäng så skulle jag bara komma ner till Huddik o dit reser ja ju aldrig så jag har funderat till o från vad ja ska göra och kom fram till för ett tag sen att jag skulle skänka mina poäng.

 

Så "Min stora dag" fick alla mina poäng och jag känner mig riktigt nöjd med det beslutet. För hällre att jag skänker bort mina SJ prio poäng än att dom brinner inne helt i onödan.

 

 

För dig som inte vet vad "Min stora dag" är för något klicka HÄR






Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards