ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Cattis - 7 september 2014 13:13

De enda som e så tråkigt med helgen är att den går så fort, men denna helg har ja ändå hunne med lite granna tycker ja..

Som igår så tog jag tag i städningen i lägenheten som skulle ha behövt göras för länge sen men inte blive av eftersom vi var 3stycken varav ett litet barn så då får man ju gå o plocka hela tiden o så ser de lika dant ut efter en stund hehe.

 

De e väl kanske de som e tjusningen med barn att de lever i nuet, mamma städar o dom plockar fram igen hehe

men iaf så fick ja bort en massa skit som legat framme o skräpat o så dammsög o skura golven så nu ser de fint ut igen o jag e riktigt nöjd, enda kruxet är att jag fick ont i min ischias nerv igen o de gör ju så förbaskat ont... de enda man kan göra åt de e ju o stretcha på alla möjliga vis.

 

 

Idag så blir de en lugn dag, funderade på om ja kanske skulle möblera om i sovrummet igen men de kanske får vänta....

Gubben brukar hjälpa mig när jag ska möblera om för han har sån bra känsla på hur de ska se ut med möblerna på olika platser medan jag själv inte alls e lika bra på de.

 

 

Nää om ja kanske ska ta o starta nån film eller om ja ska se klart på serien Werehouse 13, jag har inte riktigt bestämt mig än...

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards