ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Cattis - 5 september 2014 17:14

Denna vecka har bara sagt swich så va de fredag eftermiddag/kväll

 

Så vad har hänt under veckan jo jag har jobbar måndag - fredag

o på jobbet så går dagarna så fort o när man väl komme hem så vet man knappt vad man gjort under dagen hihi.

 

Men idag vet ja vad vi gjort iaf tror ja haha

På förmiddagen så satt jag först o skrev upp alla låtarna som jag har i min Ipod för det har blive någe fel på den så den vill inte spela musiken till mina hörlurar utan den vill bara spela musiken genom högtaleren på Ipoden vilket är lite surt eftersom jag la in ny musik i den igår...

 

Igår när jag gick till jobbet funkade den felfritt o idag vill den inte funka alls men å andra sidan jag HATAR apple speciellt min Ipod för de e inte första gången som den bråkar med mig... ska pröva o göra en återställning på den o se om jag får den att funka o funkar inte de så får ja ha den hemma o spela i min högtalare.

 

 

Men iaf anledningen att jag satt o skrev upp alla låtarna va för att jag tänkte lägga in dom i spellista på spotify, men tyvärr så finns inte alla låtarna där så ja får hålla tillgodo med det som finns.

 

Efter lunchen så slog jag o arbetskompis in lite paket till en annan arbetskamrat som fyllt år som vi skulle fira idag.

Så idag bidde de lite festligt på jobbet...

 

 

De va även meningen att jag o min nya kontaktperson skulle ha fare på Bio ikväll men de sket sig bara för att hon blev inringd på jobb.. så kanske till veckan att hon o jag kan ses.

 

Jag hoppas ju verkligen de för vi skulle se Medicinen med Helena Bergström.

men men som Rebecka sa då har vi den kvar   

 

 

 

 

 

Bilder från veckan:

 

 



I tisdags så var jag så duktig att jag sparka tån i gubbens vardagsrumsbord och de gjorde riktigt ont de, så det är inget jag rekomenderar   


 

Utgrävningen vi Timrå kyrka

 

 

Utgrävningen vid Timrå kyrka

 

 

Utgrävningen vid Timrå kyrka

 

 

Någon svamp vid vårat lilla Same ställe

 

 

Nån mer svamp vid vårat Same ställe

 

 

Vårat lilla Same ställe

 

 

Vad som bjöds på idag på kalasetvpå jobbet =)

 


 

Fick en tepåse av min kära jobbarkompis Jossan idag (körsbärs smak) Inte riktigt min smak men de mesta slank ner iaf =)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards