ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Cattis - 2 september 2014 11:55

Imorse när klockan ringde så va de jäääääääääääte svårt o vakna till liv o ändå så va ja inte vaken allt för länge igår kväll.
Kanske är de kroppen som säger till mig o vila o inte köra på som en ja vet inte vad. Som jag sagt i ett tidigare inlägg så kom ja hem från mamma i söndags vid 10 tiden på kvällen, de e inte super sent men de tar på krafterna mer än du tror att åka tåg från Norrköping till Gävle för o byta tåg och åka vidare till Sundsvall o sen som tur va så har ja den förmånen att kunna åka färdtjänst när det behövs.

 

O i söndags så behövdes de verkligen för då va ja riktigt trött o hade inte pallat o ta bussen hem, o sen så hade ja ju sove dåligt på natten oxå.

 

 

Igår så jobbade ja 8.30 - 15.30 o så handla efter jobbet innan ja kunde cykla hem för o fixa med middan innan det var dags o dra iväg på teminens första gympa pass. Så där är ju oxå en orsak till att jag e så seg o trött idag.

 

men men är huvudet dumt så får kroppen lida så e de...

 

 

MEN idag när ja kommer hem så ska jag bara lasta av alla grejer innan jag ska cykla upp på ICA Andersson i Sörberge för o köpa disktabletter till min diskmaskin.... sen hem igen o fixa mat o sen bara SOFTA resten av kvällen.

 

För eftersom simhallen är under renovering IGEN på kort tid... allttså dom renoverade simhallen för kanske 1 - 1½ år sedan men iaf tbx till saken, för att som sagt siimhallen är under renovering igen så e de ingen vattengympa förrens om 2 veckor o ärligt talat så e jag glad för de för jag hade nog inte pallat o träna iväll.

 

O näää jag hade bara inte kunnat strunta i vattengympan just bara för jag tycker de e så förbaskat kul   

 

O sen e ja ju lite som e, o de e ju de som e charrmen med mig att jag är som jag är när jag inte blev som ja skulle haha   

 

 

 

En bra låt med älskade Dolly Parton

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards