ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Cattis - 4 september 2014 12:34

Igår så var ja på veckans sista träningspass så nu är första veckan gjord med korpen för min del. o ja kan ju lova att de känns så förbaskat gött o va igång igen o de känns att man inte vare allt för aktiv i sommar även om man försökt lite halvhjärtat att hålla igång.

 

 

Men som jag misstänkte igår så åkte ja ju på smått träningsvärk hihi

men då vet man ju iaf att man gjort någe bra   

 

Tyvärr så måste ja ju fixa mig ett handledsskydd att även kunna ha till vardags o inte bara när jag tränar för nu har ja börjat få så ont i min högra handled o de e rätt så jobbigt   , så vid löning så ska jag gå på intersport o köpa mig ett.

 

Jag har ju haft problem till o från med min handled men de har ju räkt med att ha handledsskydd vid träning men nu så e de inte nog, jag misstänker att jag har överansträngt min handled iom att jag brurit o lyft syrrans jänta ganska mkt i sommar så de har slitigt hårt men men sånt e livet...

 

Men förutom handleden o lite träningsvärk så e de inget större fel på mig haha   . 

 

 

Nu i några dagar så har jag även haft en låt på hjäranan som ja bara inte kunnat släppa Men nu så äntligen så kom ja på hur jag skulle hitta den.

 

Jag sökte bara på texten som jag hade i huvudet o vips så hitta jag låten.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards