ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Cattis - 9 juli 2014 20:29

Idag så drog jag iväg o mötte en kompis vid Banvallen vid 1 tiden o sen så tog vi våra cyklar och syklade vidare till Gusum o dit är det en mil via Banvallen. Banvallen är ett spår som det gått tåg på en gång i tiden så det är en skön sträcka att cykla för det är nästan bara raksträcka men tyvärr e de ju bara grus hela vägen, så när man kom ut på asfalt så blev man lycklig, men iaf när vi väl kom till Gusum så tog vi en paus för o dricka vatten o vila ändan från sadeln då vi cyklat hela milen utan en vila emellan.

 

 

När vi vilat klart så drog vi förbi folketshus och upp till Gusums skola för o kika o fota innan vi drog vidare mot Yxningen, från Gusums skola är det ca 3 km cykelväg så sammanlagt idag så har vi cyklat 3 mil o de känns i ändan, men för o skryta oxå så tog jag årets första dopp i Yxningen o de va kallt f'n så de blev bara ett dopp hihi.

 

 

 

 


 

Här gick jag 1 - 6an  (Gusums Skola)

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards