ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Cattis - 2 juli 2014 22:43

                       





Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 



Av Cattis - 2 juli 2014 21:25

Nu har de hänt så mkt kul dom senaste dagarna så jag har knappt haft tid att landa emellan + att jag har vare hur trött som hälst.



Först så va de ju Stockholmsresan med Hyresgästföreningen o dagen efter gjorde inte ja många knop för jag va så trött o slut i kroppen så jag praktiskt taget bara låg på soffan hela dagen, jag vaknade vid 12.13 o de va nätt o gämt att ja kom upp ur sängen för kroppen var fortfarande i sovande läge o piggna inte till förrens dagen efter alltså 2 dagar efter Stockholmsresan men finge jag så skulle jag mer än gjärna göra om resan för de va super kul.

Enda minus med den resan var att sätena i bussen var stenhårda så man fick ont i röva efter några timmars sittande o sen att vi inte hann upp på gamla stan, men de e så när det är för få timmar på dygnet ibland hehe.

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Igår så var vi ner till Trolska skogen med jobbet och det var så jäkla kul, visst de e mer gjort för barn men jag är som ett barn i sinnet så jag stormtrivdes där och njöt av varje sekund där. HÄR kan du läsa om Trolska skogen.

Jag kan verkligen rekommendera Trolska skogen för alla som har barnasinnet kvar.   

 

 

 

Efter en trevlig rundvandring i Trolska skogen så åkte vi ner till Mellanfjärden och käkade lite lunch som vi hade med oss. Men som sagt vi hade en supermysig dag  och vi har fått nya minnen att bära med oss   

 

 

 

                                                

 

Här är lite bilder från Trollska skogen & Mellanfjärden.

Bilden på mig har min kompis Jossan knäppt hennes blogg hittar du HÄR 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards