ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Överaskning

Av Cattis - 15 december 2014 21:01

Idag så var jag ledig på dagen bara för att jag skulle vara med på pysselkvällen med kyrkis. Så idag på dagen har jag bara tage det lilla lugna och kollat på Arkiv X.

 

Men innan jag skulle på kyrkis så hade jag planerat att ja skulle ta en tidigare buss just bara för att jag skulle förbi en kompis och lämna en liten julklapp, men de va bara det att min kompis hade inte en susning om att jag skulle dyka förbi med en liten julklapp eller snarare hon visste inte om att jag ens köpt en liten julklapp till henne o ska jag vara ärlig så visste inte jag det heller förrens hon kom på våran julmarknad på jobbet, för det var då jag jag fick en liten känsla av att jag skulle köpa en liten speciell julklapp.

 

Tyvärr så kan jag inte avslöja än vad hon fått av mig ifall hon skulle läsa min blogg, för hon öppnar sin julklapp just på självaste julafton. Men jag kan ju säga som så att hon blev bra snopen när jag sa att jag var utanför hennes dörr, för jag satt o mezzade med henne när jag satt på bussen men hon visste ju inte de då utan vi bara pratade lite allmänt, jag ville ju att det skulle bli en överaskning o mkt riktigt de blev de ju oxå   

 

 

Sen stog vi där i dörrhålet och surrande om dittan o dattan i säkert en timme, tyckte lite synd om henne eftersom hon va lite förkyld och hade en retlig hosta.

Men vi fick ju en massa energi av varandra, men mest hon tror jag för hon behövde de mest. Men jag blir alltid glad när jag ser henne för hon är alltid glad o har så lätt för att skratta, och är så himla lätt o prata med om allt rent ut sagt.

 

 

När vi hade surrat klart så drog jag iväg på pysselkvällen med kyrkis och där så kom de en massa barn med sin syskon och föräldrar o de va riktigt kul de, o så fick jag ju chansen att retas lite med min 2 älskade tjejkompisar.

Tycker att det är så tråkigt att hon ska flytta neröver alltså till södra sverige för då kommer inte jag o kunna träffa henne så ofta men vi kommer ju säkert att surra desto mer på sms o så lär vi ju ringa varandra lite då o då för o kolla läget.

 

O nån gång så måste ja ju åka o hälsa på henne när jag är hos mamma så min kisse får vara hos henne. Så när jag ska ta ledigt från jobbet så får jag ta lite extra ledigt så jag kan hälsa på både mamma och min älskade kompis   

 

 

 

Nä nu ska jag kolla lite på Arkiv X innan det är dags o Zzzz

för imorron är det en vanlig dag på jobbet.

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


 
 
Jossan

Jossan

16 december 2014 10:07

Tja. Är det någon kompis från kyrkan som ska flytta söderut? Jag menar annat än Emilia som ska sluta helt och flytta.

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Cattis

16 december 2014 16:16

Sv: Japp, Carro ska oxå flytta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards