ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Cattis - 5 december 2014 17:09

Jag har just komme på varför jag har börjat sova oroligt om nätterna, de känns ju som om jag r i farten hela tiden.
Som igår då var jag in på Birsta en sväng efter jobbet o köpte några julklappar, mm o idag på jobbet var de visserligen lugnt men mkt go fika fick vi, för först så hade 2st bakat på jobbet o sen när vi fikat klart ja då kommer Jossan min jobbarkompis/kompis först uppfarandes från In Between (där hon har praktik på fredagar) med en kycklingsallad till mig för hon hade fått 2st o sen en stund senare då kommer hon upp igen med en 12 bitars tårta som blivigt över där nere som dom inte kunde spara på.

Imorron då ska jag till en kompis o gratta henne för hon fyller år o på söndag då ska jag med Fritiden på julmarknad i Sörberge. Nästa vecka är de oxå full fart på mig för då e de kyrkis på måndag (halv dag) träning på kvällen Tisdag: ledig fram till lunch sen jullunch med några från kyrkan uppe i Sörberge, träning på kvällen, Onsdag: Då ska jag med Emilia på dagis och spela upp julkrubban, träning på kvällen. Torsdag: Då ska jag va inne på jobbet, till 2 fikat så kommer min kontaktperson och fikar med oss sen kanske jag ska ut med henne en sväng efter de. Fredag: Då ska jag åka med Kreha på Birsta o vara där hela dagen.. ja eller iaf fram till kl 15.00 då ska vi åka tbx för då slutar vi för dagen o så lär vi nog va ganska trötta allihopa.

Så nu kanske ni oxå förstår varför jag sover oroligt de e mkt nu innan jag äntligen får ta jullov o fara hem till min älskade mamma o min älskade småsyskon 

Ha de gött mina kära läsare på återseende

Det är min kompis/jobbarkompis Jossan som knäppt kort på tårtan vi fick.

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards