ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Cattis - 12 december 2014 18:45

Idag så var jag med Kreha på Birsta hela dagen.

Vi samlades på Kreha innan vi åkte med en blåbuss o en gulbuss in till Birsta, vi var en av dom första där inne men de kan ju bero på att vi var dör så tidigt för vi skulle starta dagen där inne på IKEA med att äta frukost där... o vi satt där i godan ro och käkade vår frukost när jag hörde dovt lucia sånger så först så funderade ja på om dom hade satt igång nån radio men icke efter en liten stund så kom det in ett jätte fint luciatåg.

 

Efter att vi hade äte frukost så gick vi in på IKEA eller vad man nu ska säga alltså vi gick ner för o handla.

Jag köpte värmeljus och ett täcke.

 

Efter vi var klara där inne så gick vi vidare in på Birsta city och handlade, där inne handlade ja inte speciellt mkt men när jag var inne på Akademibokhandeln o skulle köpa tejp o julfrimärken så säger ja de till min kompis att jag ska skicka julkort både till höger o vänster när jag hör en ljuv röst snätt bakom mig som säger något som ja inte kommer ihåg vad men skit samma de e inte så viktigt ändå men iaf så reagerade jag o de nämligen Pia som har gympan på måndagarna som jag går på.

 

Jag hade inte inte sätt henne innan hon pratade med mig.

Men glad blev ja, eller jag blir alltid glad när jag ser henne för hon sprider så mkt glädje och energi omkring sig så med andra ord man kan inte bli mkt annat än glad då   

 

 

Men iaf nu är alla julklappar klara för denna gång o de känns riktigt skönt de.

 

 

 

Nää nu ska jag gå över till gubben o käka lite mat.

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards