ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Cattis - 16 december 2014 16:25

Idag så var det vanlig dag på jobbet o de va faktiskt jätte skönt tycker jag o sen var de ju kul o träffa alla arbetskamrater igen för de känns som om jag vare borta mkt från jobbet, men de e ju de att jag har vare på kyrkis och sedan har jag ju vare ute med Emilia på förskolan och spelat upp julkrubban.

 

 

Så vad har jag gjort idag då jo jag har flätat mattraser till grytlapparna vi fått beställning på. O sen så har de ju blive en hel del surr idag på jobbet och det har vare kul tycker jag.

 

 

 

 



Bilden med tändsticksaskarna pyntade jag igår på kyrkis

Den andra bilden är en julklapp från Kyrkan för att jag var med i sommarkyrkis och jobbade   

 

 

Måste även berätta om en dum grej jag gjorde i onsdags förra veckan.

Jag fick en snilleblixt att jag skulle hälla på sista vattnet som fanns i hinken inne i bastun på stenarna för att de skulle bli extra varmt för nästa person som skulle gå in där.

 

MEN de var bara de att jag höll i hinken med min vänstra arm när jag hälde på vattnet så jag fick het ånga på armen så jag fick en bränskada på min arm.

 

 

Och nej det gör inte ontlängre men då när det hände gjorde det svin ont o sved dom bara den.

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards