ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Cattis - 3 december 2014 13:18

Idag så fick jag följa med Emilia som jag jobbar tsm med på barnkyrkan till fagerviks skola och spela en liten teater eller vad man ska kalla det för.

 

Vi spelade upp Julkrubban för en klass i åk 2 och det var hur mysigt som helst.

Barna var nyfikna och lugna o förväntansfulla på vad de va vi skulle spela upp för dom o så bjöd vi dom på lite torkad frukt och varsin pepparkaka.

När vi var klara så fick dom en varsin ängel reflex och barna blev jätte glada.

 

 

 

Resten av dagen så ska jag bara ta de lilla lugna och så ska jag sätta upp mina julstakar i fönstren och så min julstjärna.

 

O så ska jag plocka undan lite skrot som jag plockat fram men inte plockat undan efter mig så med andra ord jag är ledig resten av dagen idag och imorron så jobbar jag bara ½ dag för på eftermiddan så ska personalen på jobbet ha APT , så denna vecka blir en härlig vecka med andra ord.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards