ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Cattis - 30 december 2014 14:23

Snart är det nyår och lilla jag är genomförkyld, har vare det snart i en vecka och det är skitjobbigt rent ut sagt.

 

Känns ju sådär jätte kul o börja nya året med förkylning haha

men men de e ju inte mkt mer o göra än o vänta på att det går över.

Min bästa vän just nu är min nässpray Otrivin comp.


Men jag ska ju inte klaga för de finns ju dom som har de bra mkt värre än vad jag har de.

 

Nyår så ska jag o mamma hem till lillbrorsans tjejs mamma o där lär de säkert bli lite ståhej men jag kommer nog inte att dricka någon alcohol eftersom jag är förkyld, visst de kanske blir bättre eller så blir de värre. Men å andra sidan så känner ja mig inte speciellt sugen på o dricka något heller för man kan ju ha minst lika kul för det.

Så de blir nog som starkat julmust för min del.

 

 

Vad ska ni hitta på på nyår?

 

 

 

 

 

Annars denna vecka så har de mest vare lungt, har väl inte gjort allt för mkt eller jo de har ju hänt lite granna men det är inget som jag ska skylta med här på bloggen.

 

Har tyvärr inte så mkt att skriva om idag.

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 


 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards