ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Cattis - 13 juli 2013 23:21

Nu va de ett tag sen som ja bloggade.
Men nu tänkte jag slänga in ett inlägg och berätta vad som hänt under tiden ja inte bloggat.


Det är inte så lätt o hinna med allt som man vill när man har en 2åring i huset.
Men iaf det har vare ganska mkt bus nu när man är pigg igen efter förkylningen.
Jag fick ju lov och ringa Vårdcentralen för o få hostmedicin och nässpray så idag så kände ja mig så pass pigg att jag tänkte att jag struntar i medicin idag och ser hur ja mår och jag tycker att ja mår riktigt bra.



För några dagar sen så var vi på Drakborgen i Birsta och jade riktigt kul både syrran, Stephanie o jag hade minst lika kul. Och jag tycker att de passa lika bra till en 2åring som till ett lite större barn och leka där, det var tillochmed en 1åring som var där och lekte.

Stephanie o vi var riktigt slut efter att ha busat där i 2-3 timmar och vi ska dit igen nästa vecka igen om ja inte har allt för ont efter att ha vare på sjukhuset på käkkirurgen och drage min framtand på torsdag.


Idag så va de så fint väder att vi gick upp till lekparken här på gården och där så gungade vi lite granna och så satt vi där i sanden sen och byggde sandslott med grannbarna som oxå ville vara med.


Efter allt bus i lekparken så va det dags att starta tvättmaskinerna för vi hade tvättstugan 16-19 och då tvättade vi alla sängkläder och lite annat smått o gott. Sen så grillade vi till midda idag, de blev fläskytterfilé och pomme.


Nu på kvällen så har jag och Stephanie käka honungsmelon mumms. Sen så kollade vi på film.


O nu e de sovdags o så hoppas ja att lilla älskade Stephanie inte väcker mig kl. 8 imorron igen.



Sov gott och dröm sött

Ha de gött
På återseende

<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards