ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Cattis - 3 juli 2013 18:03

Det är inte lätt att ha en 2åring i huset när man inte är van.

 

Nu har min syster och hennes dotter vare hos mig i ca 2 veckor och det börjar ta ut sin rätt. Man känner sig lite mör i kroppen trotts att man får sova hela nätterna.

 

Nu e de bara 2 dagar kvar sen har jag 4a veckors semester fast på måndagarna i Juli så ska jag jobba nere på Barnkyrkan nere på Vivstavarv men de e ju inte så mkt jobb egentligen utan det är ju bara en massa skoj.

 

Idag så var jag ledig från jobbet en så kallad Hemmadag och det var riktigt skönt även om ha bara fick sova till 9 men de va ju bara för att jag fortfarande är förkyld. De vill inte riktigt släppa men ja hoppas de ger med sig snart för nu e jag riktigt trött på detta.

 

 

Men det som vi har gjort idag är att först äta frukost och sen gick vi bort på Domus en sväng och handlade efter de så gick vi in på New Faschion och kollade men vi handlade inget. Sen hem och käka lite lunch innan vi gick ut till lekplatsen och gungade lite granna, Stephanie älskar att gunga. När vi hade vare ute där ca 1 timme så var det dags att gå hem o käka midda o nu efter middan så va Stephanie så trött så vi la henne på soffan under täcket o där sover hon just nu.

 

Så vi får se när lillfisen vaknar, sj så ska jag snart sätta mig i badet så man e ren tills imorron när man ska på jobbet.

 

Imorron så ska vi ha en "Hemmadag på stan" och då är det vi brukare som är personal åt våra gruppledare för då ska vi hjälpa dom att hitta snygga kläder och en massa skoj.

 

 

 

Som ni märker så e jag ganska dålig på att uppdatera bloggen nu när min syster och hennes dotter är hos mig men håll utkik på min instagram för den är jag ganska så bra på att uppdatera   

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

(Klicka på instgram ikonen här så kommer

 

kommer ni in på min webstagram, instagram

 

på nätet)

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards