ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Cattis - 1 juli 2013 16:29

Idag så jobbade jag nere på Vivstavav på Barn kyrkan och det var riktigt kul och mycket folk kom de med.

De va många barn med sina föräldrar och syskon som kom, så de blev mycket bus, ansiktsmålning, sångstund, mm

 

 

Jag och Erika gjorde ansiktsmålningar eller Erika gjorde mest just bara för att jag var osäker och så vet ja ju de att ja är inte bra på att måla överhuvudtaget, jag får vara glad över om jag kan göra en sträckgubbe hehe

men jag lyckadess iaf göra en fjäril på en flicka, o så målade jag ett hjärta på min systerdotter och på min syster gjorde jag en stjärna på ena kinden och ett hjärta på den andra.

Sen så ville min syster göra en fjäril på lilla mig och det fick hon, men gu vad hon är duktig på de.

 

 

Nu ikväller så blir det lungt, tror vi är trötta allihopa efter denna dagen och så blev syrran väckt av Bulldosern som åkte nere på rörvägen själv hade ja inte hört den förrens vid 08.30 ca syrran vakna av den redan vid 7.

 

 


 

Lilla jag med en fjäril målad av min syster =)

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards