ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Cattis - 29 maj 2015 11:53

Detta har vare en riktigt spännande vecka med mkt kul som hänt.

Känns nästan som om man knappt har avre hemma något, så de e väl inte så konstigt att jag deckat på soffan när jag komme hem.

 

 

I tisdags så var jag iväg på en storseans med Terry Evans, o det var riktigt spännande och kul oxå för den delen för han bjöd på många skratt.

Jag fick ingen kontakt med någon på andra sidan men det gör inget för jag tyckte att det var så spännande ändå, o när jag kom hem igen så kände jag bara ett sådant lugn i kroppen, ungefär som om ja skulle tappat ett helt berg som legat på mina axlar o de kändes helt underbart.

 

 

Efter seansen när jag väntade på min taxi hem så såg ja att de va några som fick kort tsm med honom o jag är ju inte den som är den så jag frågade om jag med kunde få ett kort med honom och det fick jag   

 

 

 

 

I onsdags sen så var det dags för den årliga turen med raggarbilarna som In Between anordnar tsm med Hillbillys i Timrå   

 

 

O då var de ju nercabbat som gällde både till vårat hemliga utflyktställe och hem igen. Alltså den enda som visste vart vi skulle var våra chuförer eller iaf den som tog täten, vilket är en fördel    

 

Denna gången så åkte vi ut på Idyllen till Porter Caféet, och det stället går i gammal stil o de e som å ta ett steg tbx i tiden o jag älskart   

 

Jag, Ida & Krister åkte i en Cadillac Cab från 1968 

 

 

 

Detta fina kort på mig tog min kompis Ida

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 


Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards