ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Cattis - 19 maj 2015 16:34

Idag så var jag med jobbet och fortsatte arbetet med att hänga upp våran utställning ute i Söråker.

 

 

Mina härliga jobbarkompisar hade hunne ganska långt igår när dom var ute och började att hänga upp utställningningen och för mig var det en wow upplevelse.

 

Tänk att vårat jobb äntligen fått sin belöning en 2 veckors utställning på Söråkers Folketshus

 

 

Är du nyfiken på våran utställning så har vi vernissage imorron kl. 13.00 och den kommer att hänga uppe till den 31 maj. Vi har till och med fått låna en Ren från Porlarbröd   

 

 

 

Tyvärr så kan jag inte lägga upp några bilder eller jo en som är ett litet smakprov men imorron däremot när jag kommer så kan jag lägga upp fler bilder.

 

 

Jo just de får ju inte glömma att tala om att imorron så kommer jag o några av mina arbetskamrater att vara med i Sundsvalls tidning  

 


 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende 

 

 


Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards