ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Cattis - 23 maj 2015 11:49

Idag fram tills klockan 16.00 blir det ganska lugnt för min del. Men efter de sen så blir det inte lugnt förrens vid 10 tiden kanske för jag ska nämligen jobba på våran länsdans idag.

 

För er som inte vet vad en länsdans är så är det en dans för oss som har daglig verksamhet i hela västernorrland.

 

En gång i månaden så ordnars det med länsdans för oss runt omkring i Västernorrland och denna gång så är det Timrå Fritid´s tur att ordna med länsdans och denna gång är det extra spännande tycker jag just bara för att vi har ett nytt band som ska spela ikväll, nämligen Krantz & Krantz

 

 

 

Detta är min favoritlåt med dom, jag fastnade direkt för den   Så jag hoppas att dom spelar den ikväll   

 

 

 

 

Men nu till något som egentligen inte hör till detta inlägg men måste bara dela och visa hur glad jag blev för detta   

 

 

 

Blir ni nyfikna på vilka Blender är så spana in HÄR

 

Dom finns även på facebook   

 

 

Är ni nyfinka på mitt blogginlägg om Blender spana in HÄR 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 


Image and video hosting by TinyPic

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards