ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Cattis - 26 november 2015 07:00

Mitt bästa tips för att gå ner i vikt som funkade för mig.

 

Jag slutade att dricka en massa läsk i veckorna utan höll mig till helgerna för de tycker jag att då är det okey att få unna sig lite gott.

 

Likaså med godis, inget godis eller kakor i veckorna utan som sagt höll mig till helgerna.

 

 

Nu för tiden äter jag inte så mycket godis men kan tycka att det är gott ibland, tyvärr är jag väldigt svag för kakor och bullar, så finns det framme så har vääääldigt svårt att låta bli.

 

 

Och sen så tränar jag 3 dagar i veckan, för den som inte kan eller vill träna på gym eller som jag med Korpen ja då kan man alltid ta sig en promenad eller varför inte bara låten bilen stå och gå till jobbet, (om man inte bor mil ifrån eller så)

 

 

På morronen så tar jag bussen när jag är nere på Timrå kyrka och jobbar, men jag går alltid hem därifrån och det är ca 3,8 km om jag inte minns helt galet, ialla fall tar det för mig 45 minuter att gå hem 

 

När det inte är halt ute så som på våren, sommaren och hösten när det inte är is och snö på gatorna så cyklar jag väldigt mycket.

 

Eftersom jag saknar bil och körkort så blir det så att jag går eller cyklar mycket.

 

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards