ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Cattis - 13 november 2015 11:52

Nu var det ett tag sedan jag bloggade.

Tänkte mest bara säga att jag finns kvar men att jag förut inte haft någon större lust att blogga eller inte riktigt haft den tiden över för den.

 

 

Men nu så har jag börjat att känna mig små sugen att börja blogga igen, men jag kan inte lova att jag kommer blogga varje dag utan det kanske bara blir ett inlägg här och där, så ni får kika in då o då för att se om jag uppdaterat något   

 

 

Kan berätta lite smått vad som hänt sedan jag bloggade sist,

 

Jag jobbar vidare nere på Timrå kyrka 2 dagar i veckan (tisdag & Torsdag) Men nu så har alla säsongsjobbare slutat så nu är vi bara 3st kvar som jobbar hela året ute på kyrkogården.

 

 

Straxt innan säsongsjobbarna slutade så fick jag följa med en upp i kyrktornet för han skulle byta nån lampa där, men jag vågade inte följa med ända upp, men jag var med upp dit där klockorna sitter och bara det var riktigt mäktigt tycker jag   

Kanske om man får en chans till så kanske jag vågar mig enda upp   

 


På Fredagarna när jag är på Tallkotten så är det mycket förberedelser inför våran lilla julmarknad, men förutom det så är det väldigt lugnt här.

 

 

På hemmaplan så är det väldigt lugnt, vi är i slutspurten nu för Korpen gympan som ja går på.

Det är bara 4 gånger kvar nu innan vi tar jullov.

 

Och sen så har mamma och c/o bestämt att vi ska fira julen hemma hos mig iår och det ska bli superkul   

Annars så har det alltid varit jag som har åkt ner till mamma under jul och nyår.

 

 

 

Ha de gött nu mina kära läsare

 

På återseende

 

 

Glöm inte att spana in min Instagram

Bara att klocka på ikonen här nedanför   


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards