ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Cattis - 17 november 2015 15:39

Idag har jag haft en bra dag på kyrkan.

Vi började som vanligt med en fika på morron, eller iallafall jag började dagen med fika eftersom jag inte börjaur förrens vid kl. 9.00 på morron då har dom andra redan jobbat ett par timmar   

 

 

Efter fikat så for jag och Anna-Greta iväg och fixade vinter arbetskläder till mig, så nu har jag fodrade stövlar med stålhetta och täckjacka och byxor så nu ska jag klara mig när minusgraderna börjar komma på riktigt och snön gör sig påmmind.

Vi kom tillbaka lagom till lunch, och efter lunchen så var de lite städjobb för min del.

 

 

Detta är en låt som ger mig en tankeställare, hörde den för första gånen imorse på radion och föll direkt för den   

 




Ett soundtrack från filmen "Skönheten och monstret i paris"

 






Av Cattis - 17 november 2015 13:00

En vana jag har som jag önskar att jag inte hade är att jag antingen sitter och skakar med bena eller så sitter jag och gungar med benet när jag sitter i soffan, det är egentligen inget jag tänker på så, utan jag bara gör det...

 

 

Ibland är det inte bara jobbigt för andra utan även för mig själv, för de känns fel när jag skakat med benet ett tag o så försöker jag sitta still.... det är svårt att förklara men de känns typ som att det fattas något, o så efter en stund ja då sitter jag och skakar med benet igen    

 

 

Jag läste en text som en tjej med ADHD hade skrivigt och en del av texten som jag läste stämde så bra in på mig fast jag inte har ADHD eller iallafall inte på papper   

 

 

Men just det här med att sitta att skaka med benet och många, inte alla men många frågar om man är nervös... Nej, jag är inte nervös utan det är mycket av den energi jag har i kroppen som måste komma ut på något vis och sen är det rogivande för min del, även om det kan vara störande för andra runt omkring mig att jag sitter och skakar eller gungar med benet   

 

 

 

 

På återseende

 

Glöm inte att spana in min Instagram

Bara att klocka på ikonen här nedanför

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards