ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Gammaldags julmarknad

Av Cattis - 23 november 2014 16:23

Idag så var jag iväg med Rebecka min kontaktperson till Kovland för o gå på Gammaldags julmarknad.

De va riktigt mysigt där men synd bara att de typ inte va någon snö där, o så va de sjukt mkt folk där så man gick ju nästan på varandra.

 

 

 

Tyckte att dessa va så fina så jag bara va tvungen o knäppa kort på dom   

 

Jag köpte bara en liten sak där på julmarknaden, en liten sak som min syster ska få i julklapp, något som jag vet att hon kommer att bli jätte glad för.

 

Hon önskar sig visserligen Vargbröder 4 & 6 (böcker alltså) dom andra i serien har hon men jag hittade något som var ännu bättre   

Tänker inte tala om vad det är ifall hon skulle få för sig o läsa min blogg   

 

 

Efter att vi hade gått en runda på julmarknaden då drog vi in på Birsta en sväng för o se om vi hittade något, o de gjorde vi så idag önskade jag att jag hade haft mer pengar för gu va mkt billiga kläder jag hittade inne på H&M o jag som annars inte brukar hitta så mkt där... men jag får ju snart mer pengar på fickan så då ska jag ta en lite sväng in o se om jag ska köpa något av de fina som jag hittade.

 

Hittade en massa fräsiga leggings o tröjer som kostade runt 100 lappen.

men men jag måste ju först o främst se till att jag överlever månaden, för så fort jag får in mer pengar så ska jag boka tågbiljetter inför jul då när jag ska åka ner till min älskade mamma & småsyskon. De känns lite sisådär o säga småsyskon för dom e ju inte så små längre även om dom alltid i mina ögon kommer att vara små   

 

Mina småsyskon är nu 19, 20 & 21

så då förstår ni att dom inte är så små längre men när jag själv e 29 så kommer dom ju alltid att vara små i mina ögon hur gamla dom än blir       

 

 

 

 

 

Nä nu ska jag ta o slänga mig på soffan en stund o se om de e något sebart på dumburken.

 

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


 
 
Jossan

Jossan

23 november 2014 21:24

Hejsan. I det här inlägget har du inte valt två låtar, utan två olika playlists, om du förstår. Den ena innehåller 50 låtar.

Det kanske du redan visste?

Mvh Jossan

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Cattis

24 november 2014 12:05

Sv: Nej, jag visste inte att jag gjorde de utan jag trodde jag bara hade valt ut 2 låtar. Tack för att du uppmärksammade mitt lilla misstag =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards