ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Cattis - 25 november 2014 22:25

Veckan har bara börjat och det har redan hänt en del på jobbet som i går måndag så repade jag & Emilia på våran lilla dockteater om julkrubban som vi sedan ska spela upp för barna på förskolan och upp till andra klass. Jag som inte ens har hört den förut tyckte de va lite svårt för jag visste inte vad jag skulle säga så Emilia fick viska till mig men de gick ju bra ändå, och idag så idag så påbörjade vi vårat lilla uppdrag vi fick från kyrkan, vi ska packitera 300st änglar i påsar och då ska det ligga en ängel i varje påse och sen så ska den vikas ihop och så ska det på ett litet klistermärke.

O så håller vi på och förbereder våran julmarknad för fulla muggar för på fredag går den av stapeln o då brukar det komma en hel del folk för vi har bjudit in godemän, kompisar, kyrkan, föräldrar, syskon mf så med andra ord är det bara dom vi har bjudit in som får komma.

Ha de gött mina kära läsare
På återseende ?

Några av alla påsar vi packade och satte klistermärke på idag =)

Timrå torgets fina julgran (bilden är tagen från 5e våning, då förstår ni hur "liten" den är)

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards