ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Cattis - 3 november 2014 20:55

Idag på jobbet har vi väll inte gjort allt för mkt eller så har vi gjort jätte mkt ibland så vet ja inte för vi gör så mkt o jag tänker inte alltid på hur mkt vi gör utan tycker att vi inte gjort...

 

 

Jo, jag har kopierat en massa papper idag för vi skulle sätta ihop o dela ut alla fritidsblad till alla som skulle ha o nu är vi uppe i 43 stycken men alla dessa har jag inte kopierat idag utan förra veckan alltså det ska vara 43 blad av varje aktivitet som vi ska ha... men idag så kopierade jag bara ett sådant blad alltså bara till en person bara för vi hade glömt en....

 

o så kopierade jag en del till våran julmarknad som vi ska ha framöver... tänker inte avslöja när var eller hur här just bara att våran julmarknad är för dom som vi bjudit in   

 

 

 

 

När jag kom hem från jobbet så fick jag för mig att jag skulle testa ett nytt recept jag fick tips om idag av en kompis, men jag tyckte att de va sådär så jag tror inte det är något som jag kommer o göra igen..

 

 

1 banan

2 ägg

 

Mosa banenerna och blanda ihop med äggen o sedan stek på medelvärme

 

ja de låter otroligt men så lätt är det...

 

 

 

nää nu ska jag leta lite musik   

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards