ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Cattis - 10 november 2014 18:23

Tänkte börja med o tala om att det är måndag idag, alltså för den som inte redan visste de ?
Haha, nää vars men idag har de vare en ganska händelserik dag på jobbet.... har suttit och flätat mattraser igen o de e ganska så kul men dock väldigt jobbigt, speckellt för min stackars rygg. O idag så va de även dags för ett läkarebesök för o få ett nytt läkarintyg om min funktionsnedsättning som sedan ska skickas till Försäkringskassan, pappret alltså inte min funktionsnedsättning hehe även om de skulle va skönt o kunna skicka iväg den till dom istället. Som tur va följde Inger våran gruppledare med mig ner o ibland funderar ja på va de e för folk man får prata med där för när jag ringde så fick kag tiden 13.00 o i receptionen så sa hon att min tid inte va förrens 13.30 SUCK men men vi satte oss ner och vänta så snällt på våran tid... o när vi väl fick träffa läkaren så visste hon ju typ ingenting om sjukersättning eller aktivitetsersättning eller varför ja ens var där... o människan frågade inget om min funktionsnedsättning utan bara koperade dom papper vi hade med oss... och sen ska hon kolla vad den förra läkaren skrivigt och på de sedan skriva en egen uppfattning om mig och min funktionsnedsättning...


Men men vi fick ju iaf en glad överaskning när vi kom upp för min kompis/jobbarkompis hade bestämt sig för att vi skulöe fira henne idag istället för imorron. ?

Nää nu e det dags för mig o göra mig iordning för att dra iväg på träning.

Ha de gött mina kära läsare

På återseende

Min stylade kalender för nästa år   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards