ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Cattis - 8 november 2014 11:57

Vet ni att de är bara 46 dagar kvar till Julafton   

Nu springer tiden iväg lite extra mkt tycker jag iaf, det är mkt man ska försöka hinna med innan jul, all julklappar ska handlas och man ska planera julmaten o dittan o dattan.....

 

Nu e de ju inte så mkt som just jag behöver tänka på för att jag åker ner till mamma några dagar före julafton så då hinner jag o hjälpa henne att planera inför själva julafton och iår så ska det bli spännande för vi ska fira julafton hemma hos min älskade syster o hennes lilla familj o så har vi lottat om vem som ska köpa julklapp till vem o de känns riktigt skönt för förut så skulle man köpa en julklapp till alla o vi e ju några stycken som firar tsm, ja minst en 10 pers o sen har man ju några vänner som man vill köpa en julklapp till o då springer pengarna iväg oxå.

Så iår har ja "bara" 8st julklappar att köpa om jag inte glömt någon  

 

 

O på jobbet håller vi på och fixar grejer inför våran lilla julmarknad o de e riktigt kul de, för lilla jag har suttit och flätat mattraser o de e ganska jobbigt mentalt för ja måste koncentrera mig så mkt för att inte göra fel.

 


 

Här har jag flätat ihop lite mattaser så nu kanske ni förstår varför de e ganska jobbigt   

 

 

 

 

Nää, om ja ska ta o göra lite mer nytta här hemma..

 

Har iaf fått arlet ur vagnen och bytt gardiner i kök, sovrum och vardagsrum o så har jag rengjort i badrummet, så nu ska jag ta o ladda om diskmaskin o sen ta o hoppa in i duschen o skrubba rent mig själv innan jag kan starta tvättmaskinen eller om ja kanske fixar de efter Gå bingon imorron, för de e ju min grupps tur o jobba imorron så då ska man upp ganska så tidigt ur sängen igen =(

Blir hämtad ca 08.45 o så e man hemma runt 13.30 igen...

 

men men ja ska inte klaga för det är ju bara jobb var 3:e vecka på Gå bingon o så får jag träna gratis så mig e de inte synd om   

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards