ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Hej o hå

Av Cattis - 22 november 2014 19:08

Go o glad med kexchoklad   

 

Nu har jag vare sugen på kexchoklad i 2 dagar men igår när jag va på affären så tänkte ja de att jag skulle handla de innan jag gick hem från jobbet för jag hade inte så mkt tid då när jag var ner första gången men tror du inte att jag glömde de, jag bara knalla förbi Domus (Coop Konsum) och gick vidare mot bolaget där jag skulle handla lite gott gott dricka till helgen.

 

O idag hade jag inte så stor lust o knalla iväg nån stans, så jag få¨r väl lov och skylla mig själv då. haha

 

Imorron har jag inte heller så mkt tid på mig för jag ska iväg med min kontaktperson Rebecka, vi ska då åka till Kovland/Sundsvall för o gå på gammaldags julmarknad o de ska bli spännande de, har velat gå förut men det har liksom inte blive av.

 

 

Hoppas bara att min hals behagar vara snäll mot mig, för imorse när jag vaknade så hade jag jätte ont i halsen, jag har visserligen vare tjock i halsen nu i några dagar men de har liksom inte blive mer o så nu idag så bestämde sig halsen att bråka extra med mig MORR.

 

 

 

Men som ni kanske ser så har jag fixat till bloggen lite granna så den går i jultema, för nu e de ju bara lite mer än 30 dagar kvar tills det är julafton o jag längtar faktiskt för iår så ska vi fira jul hemma hos min lillasyster och hennes lilla familj eller dom e ju inte så få om man ska räkna med alla katter och så lilla hunden   

 

O så har vi även gjort som så att iår så ska vi bara köpa en varsin julklapp alltså alla köper EN julklapp o så har vi lottat om vem som ska köpa till vem o så självklart så köper alla en liten julklapp till småflickorna.

 

 

Om ja kommer ihåg så kan jag lägga upp en liten bild på vad jag har köpt till småflickorna (min brorsdotter & systerdotter)

 

På min önskelista står det.l

 

Dörrmatta





Ja vem vet, jag kanske hinner o komma på fler saker innan jul så jag kan fylla på min önskelista   

 

 

 

 

 

 

Ha de gött mina kära läsare

 

På återseende

 

 

 


 
 
Jossan

Jossan

22 november 2014 22:24

Vad är det för bakgrund på bloggen här? Ser ut som någon drake, sjöhäst eller ödla med någonting med vingar. Ingen aning där.

Jag önskar mig faktiskt ingenting i julklapp. Jag är väl tråkig så, men jag vet inte vad det finns att önska liksom. Jag känner att jag har allt jag behöver just nu

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Cattis

23 november 2014 16:16

Sv: Jag vet inte riktigt vad det är men jag tyckte att den va fin så just därför så behöll jag den.

Okey, ibland brukar jag komma på lite saker som jag önskar mig i julklapp eller födelsedagspresent men det är inte alltid.
Tycker liksom att det är lite svårt de där o komma på saker man vill/behöver.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards