ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Cattis - 13 augusti 2013 20:45

Idag på jobbet så har man bara tage det lilla lugna och för det mesta bara vere för sig själv bara för att ja känner mig trött mentalt.

Det har vare ganska mysket nu den sista veckan här och de e väl de att de börjar att kännas att man haft syskon och familjen hos sig typ hela sommaren eller de e ju mest syrran och lillfisen som har vare hos mig hela sommaren o så va ju mamma o lillbrorsan hos mig en vecka.

 

 

Men det ska bli skönt att få åka hem till mamma en vecka o få bara rå om sig själv och mina intressen en stund för att sedan ta med mig min kisse hem som har vare hos mamma nu sen i april bara för att han skulle slippa åkra fram o tillbax, men iaf att få ta med honom hem o bara få känna på lugnet. det kommer att kännas att de har vare folk här i min lgh i 2 månader nu för jag e inte riktigt van vid det, men det har vare riktigt mysigt och härligt att få rå om min älskade lillasyster och hennes dotter denna sommar.

 

 

Men en sak är säkert att egna barn är inte att tänka på just nu iaf, kanske nån gång i framtiden men de vet man ju aldrig.

 

 

 

 

Idag på jobbet som sagt var ja ganska mkt för mig själv och då satt ja på min arbetsplats med igenpluggade öron med go musik och så fick ja låna en arbetskompis Allers tidning så jag satt och läste den o när jag var klar med den så var det ganska nära lunch men innan lunchen så pratade jag med Harriet våran gruppledare om att ja hade så ont under vänsterfoten och då fick ja lite gnugg på foten och det var riktigt skönt sen bytte vi fot så hon gnuggade llite på min högra fot med och de va minst lika skönt de.

 

 

Efter att vi äte lunch så for vi iväg till en tjej som gjort praktik hos oss och hos henne fick vi en liten guidning i hennes mys trädgård och käkade även lite körsbär eller inte ja då men dom andra tog några jag tog ett hallon o så lite röda vinbär o så en hel del krusbär för de va typ 15år sedan jag åt de.. fast då var de ju gröna krusbär och idag blev de röda, men de gjorde inget för de va riktigt gott.

 

Sen så gick vi upp på hennes veranda och så bakade vi tunnbröd, degen var redan klar när vi kom dit så det var bara att baka ut den.. o så gräddade vi den på en jättestor Murika o de blev ruskigt gott och så med lite smör på sen så de smällte.. men en sak blev negativt o de va att ja fick smör på mina byxor onu vet ja inte om ja kan lyckas få bort de =(...

 

De e ju så typiskt mig o få fläckar på mina kläder o gärna sånna som inte går bort. =S

 

 

Nä nu ska vi se på film nr 2

 

förra filmen vi såg var Tjejen som föll överbord med Kurt Russel och Goldie Hawn.

 

 

Nu blir de nån film som syrran valt ut.

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

P.s bilder från dagen finns på min instgram, det är bara att klicka på Instagram ikonen här nedanför)

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards