ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Cattis - 5 augusti 2013 12:04

Imorse när klockan ringde så var de riktigt segt å komma upp ur sängen dels för att ja va trött o dels för att ja kände mig sleten efter Cirkelträningen igår, så de känns att ja tappat massor under sommaren.

 

 

Men ja tror inte ja vill låta min syster åka hem sen för tack vare henne så fick ja faktiskt veta nå riktigt kul idag, alltså jag ställde mig på vågen här på jobbet för hemma har ja ingen o trodde de att ja kommer nog få sota för att ja dryckt i mig så mkt godis o bullar,mm men icke jag har till o med minskat med 1kg o de e nog för att ja o syrran har promenarat så mkt nu under sommaren.

 

 

Men till hösten sen när träningen kör igång igen så ska jag försöka att sluta med godis helt för de funkar inte att bara hålla sig till helgerna eller jo ganska bra men ändå om ja ska lyckas gå ner i vikt vilket jag behöver, då måste jag dra in på go sakerna.

O sen även tänka på att inte trycka i mig för mkt mat o sen tänka på VAD jag äter.

 

 

 

Men iaf idag när ja kom på jobbet så var de ju såklart kul o se alla kamraterna igen, men ett par veckor till semester hade ju ändå inte skadat. =)

De som vi gjort nu på morron är att vi har surrat om hur sommaren har vare o så fikat lite. Var även ner på ICA en sväng o handlade till brödbak här jobbet som vi ska ha när vi är ute på skoj nu när vi har sommarkotten.

 

 

Nu så har ja lunchrast så då sitter ja här vid datorn å softar o lyssnar på Brad Paisly o så har ja kikat in på min kompis blogg, den hittar du HÄR.

 

När jag var inne på hennes blogg så hade hon lagt in en låt med Miley Cyrus och jag fastnade för den så jag tänker lägg in den här med för den va så fin =)

 

 

 




Här e en låt med Brad Paisley, den e grym men bra

 




En annan låt med Brad Paisley som e jätte fin

 

 

En annan låt som jag åxå älskar =)

 

 

 

 

 

Ha de gött mina kära vänner

 

På återseende

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards