ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 5 november 2022

Spelkväll med Jossan

Av Cattis - 5 november 2022 16:57


Hallå mina kära läsare

Nu var det inte allt för länge sedan som jag bloggade så ni har inte behövt sakna mig så länge  

 

Tänkte att jag skulle uppdatera vad som hänt här på fronten sedan sist jag bloggade.

 

 

I lördags så började min Ischias nerv göra sig påmind men jag tänkte som vanligt att de går väl över om en stund men tyvärr så har det inte gjort det utan den är fortfarande väldigt elak emot mig, så igår var jag till sjukgymnasten och fick lite övningar som jag ska göra för att stretcha lite grann och då nerven att lugna ner sig.

 

I mitt lilla sinne så tänker jag att Ischias nerven bråkar med mig som tusan nu bara för att jag i fredags köpte nya gympa skor .

Sjukgymnasten eller fysioterapeut som det så fint heter nu sa det att detta kunde hålla i sig i några veckor innan den lugnar ner sig vilket jag kan lova är hemsk.

 

 

 

Men men nu ska vi inte prata mer om det som gör ont för det blir ju inte bättre för det, det bästa är att röra på sig och göra sina övningar.

 

Men som rubriken lyder igår så trottsade jag min värk och gick till min fina vän Jossan efter att jag var klar i tvättstugan.

Vi började med att spela några spel innan vi gick iväg till Kebab House och käkade en varsin pizza innan vi gick hem till Jossan igen för att fortsätta spela och äte lite snacks och drack Trocamust.

Här tog jag en fin bild på min fina vän Jossan

 


 

Vi hade en helt fantastsk kväll och jag tog färdtjänsten hem vid ca 21.55, när jag kom hem var jag ganska pigg men la mig på sängen och spelade lite, men efter en knappt timme så höll jag på att somna så det var bara att släcka ner för natten.

 

 

Här är ett av spel som vi spelade där vi skulle sjuta på denna jäkla blomma, det var inte så jätte lätt men vi klarade det till sist  

Spelet heter Cuphead: Don't deal with The Devil. Det är ett spel från 2017

 


 

Just nu så sitter jag och tömmer min OneDrive eftersom den är nästan full och jag ändå inte använder den.

 

Annars idag så har jag varit nere på Timrå Kyrka och tänt ljus för några i min släkt som har lämnat jorde livet och även en arbetskamrat vars liv slockande alldeles för tidigt (men för att klargöra så har det inget att göra med Liselotte från Timrå) utan detta var en arbetskamrat som blev sjuk och sedan tragiskt gick bort för 1,5år sedan.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards