ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 22 november 2022

Av Cattis - 22 november 2022 10:54


Hallå mina kära läsare

Idag sitter jag på kommun och jobbar igen, jag sviker mina grabbar i detta snökaos   , men imorgon så ska jag vara på kyrkan som vanligt igen, att jag fick vara på kommun idag igen var för att jag inte hann färdigt förra veckan med mitt lilla projekt som ni såg i förra inlägget.

Men men nu är jag äntligen klar så nu ska det bara skrivas ut och plastas in.

 

 

Nu är det strax dags att värma på lunchen här, sen är det att chilla innan det är dags o fixa med allt, efter jobbet blir det en snabbsväng upp till Erikshjälpen för att kolla om det finns några vinterskor, så håll tummarna för mig   

 

Nu ska jag ta och värma lunchen. Men ta det lugnt i denna snöväder så ni inte sätter er på rumpan eller kör i diket eller något annat.

Själv höll jag på att gå ner i spagat 2 gånger på vägen till jobbet fast jag hade broddar på skorna.

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards