ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 16 november 2022

Av Cattis - 16 november 2022 12:35

 


Hallå alla mina kära läsare

Hoppas att det är bra med er  

 

 

Har inte så jätte mycket att skriva om då det varit väldigt lugnt på fronten nu ett tag.

Har liksom inte gjort något särskillt förutom att jag möblerat om i mitt vardagsrum för kanske hundrade gången i ordningen  

Idag är jag på kommun och jobbar för att grabbarna som jag jobbar med nere på kyrkan ska gräva 2 gravar idag då det är 2st jordbegravningar imorgon, med det menas att kistorna ska ner i graven direkt efter själva begravningen.

 

 

Så vad har jag gjort för kul nu på förmiddagen, jo jag har fixar med siffror 1-10 till min systerson, han älskar att lära sig siffror och bokstäver.

 

Så då har jag suttit och letat reda på hans favorit Pokémon och suttit och klistrat in, som du ser på bilden nedan.

 



Nu ska jag se vad jag kan hitta på med alfabetet, för det ska min systerson också få av mig. Nu ska jag fortsätta och jobba.

 

 


 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards