ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 12 juli 2022

Allsång på Torget

Av Cattis - 12 juli 2022 22:39

 

Hallojsan mina kära läsare  

 

Ikväll så var jag iväg till Sundsvall tillsammans med min fina vän Jossan på allsång där på torget.

Det kommer fler tisdagar med allsång på torget, vill du veta er om vilka artister som kommer så kan du läsa mer om det på Sundsvall Bjuder

 

Vi var där ungefär en kvart innan dom skulle kora årets köng, och det priset gick till Alva Jonsson som startat en förening eller vad jag ska kalla det som heter Helping people, med det kort och gott så var hennes motivering att hon ville hjälpa andra som hon själv blev hjälpt utav vänner och familj när hon var sjukskriven och sedan blev gravid efter det.

STORT GRATTIS TILL ALVA SOM BLEV ÅRETS KÖNG I SUNDSVALL 2022 

 

 

Efter detta så var det äntligen dags för allsång och det var Martin Hanning Häggström och ett band som heter Appearance som höll mest i underhållningen och sen kom älskade Nanne och också hade allsång.

 


 

Nanne har alltid varit en favorit hos mig, jag lyssnar inte alltid på hennes musik men när jag väl gör det så älskar jag den, och jag älskar Nanne med som person för hon är alltid så glad och med sådan utstrålning att man inte kan bli annat än glad när man ser henne  .

 

Jag, mamma och syrran skulle ha varit på allsång med henne en gång tidigare fast nere i Valdemarsvik men då hade hon tyvärr gått in i väggen och var tvungen att ställa in den gången, istället för Nanne då så fick vi lite allsång med Bröderna Rognedahl inget fel med det, men tyvär så fick lilla mamma inte uppleva allsång med Nanne då lilla mamma gick bort för 4år sedan men idag så tror jag nog hon var med mig och lyssnade.

 

Mamma har också alltid älskat Nanne och hennes musik, så idag så tittade jag upp mot himlen och tänkte på mammsen  

 

 

Men i det stora hela så var det en toppen kväll, hade dock velat se lite mer av Nanne men det är väl så det är när det är allsång  

 

När det var slut så sa Jossan att vi måste skynda oss så vi får en bild med Nanne innan kön blit för lång.

 

Jossan min älskade vän har varit med någta gånger såhär så hon är van vid att man måste vara snabb för annars hamnar man långt ner i kön och det vill man ju inte.

 

 

 

 

 

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards