ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 9 maj 2014

Frågor & Svar om mig

Av Cattis - 9 maj 2014 17:53

1: Namn?


Catrine


2: Stjärntecken?


Vattuman


3: 3 Rädslor?


Vågar inte hoppa från högre trampoilner i badhus

Spindlar

Att mina vänner inte vill va med mig längre 


4: 3 saker du älskar?


Sex, raggarbilar, godis


5: 4 avtändande saker?




6: Lärt dig ett nytt språk?


Nope


7: Bästa vän?


brrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrr och en tjej som heter Carro


8: Din sexuella läggning?


Bisexuell


9: Din första dejt?


Fröken höger


10: Hur lång är du?


Tillräckligt för att se över räcket på balkongen =P


11: Vad saknar du just nu?


Min familj


12: Vilken tid föddes du?


Runt 8 tiden på kvällen om ja inte minns helt fel


13: Favorit färg?


Rosa


14: Är du kär i någon?


Japp   


15: Favorit citat?


Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen

utan såsen i påsen som gör poängen i sängen  


16: Favorit plats?


Soffan & Sängen


17: Favorit mat?


Lassange, Fisk & potatis


18: Använder du iron i?


Nej, jag jobbar inte med metall  


19: Vad lyssnar du på just nu?


Rösterna i mitt huvud   


20: Vad lägger du först märke till med en ny person?


Om dom står i vägen   


21: Skostorlek?


39 ibland 40


22: Ögonfärg?


Blå


23: Hårfärg?


Just nu röd


24: Favoritfärg på kläder? 


Regnbåge


25: Busringt?


Många ggr till mig själv men det tutar bara upptaget   


26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig?


Rosa & röd


27: Meningen bakom ditt alias? 


Ville ha ett annurlunda namn


28: Favoritfilm?



29: Hur känner du dig just nu?


Hungrig


30: Någon du älskar?



31: Din relationsstatus?

Upptagen med fröken Höger & Lena Handén   


32: Din relation med dina föräldrar?


Har nästan ingen kontakt med min far men mamma pratar jag med var & varanan dag


33: Favorit högtid?



(Bild lånad från nätet)


34: Tatueringar/piercingar du har?



35: Tatueringar/piercingar du vill ha?


 


Tatueringar som jag ska fixa är "Tro, hopp & kärlek" & "ett minne efter mammas hund Bosse"


36: Anledningen till varför du blev medlem här?


Ville ha en nsyggare o lättare sida att blogga på o självklart så ville jag ha fler läsare


37: Hatar du och ditt ex varandra?


Nope


38: Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? 


Ibland o ibland inte


39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade?


Nää, men de vore en dröm o få göra de   


40: När höll du senaste handen med någon?


I somras


41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen?


ca 1 timme med frukost


42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna?


Nope


43: Vart är du just nu?


Inte hemma


44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig?


Katten   


45: Har du varit på ett bröllop?


Japp 2st


46: Bor du med dina föräldrar?


Nej, flyttade hemmifrån för 8½ år sedan


47: Längtar du till något?


Japp   


48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?


Japp


49: Har du varit underviktig?


Nope


50: När kramade du någon senast?


Senast igår


51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig?


Fråga om jag fick vara med på ett hörn   


52: Finns det någon du litar på men inte borde?


Inte vad jag vet


53: Något du inte gillar med idag?


Att det regnade ute


54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara?


Christer Lindarw


55: Vad tänker du på mest?


Mig själv


56: Din konstigaste talang?


Vet ej


57: Har du några konstiga fobier?


Inte vad jag vet


58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran?


Spelar ingen roll


59: Vilken var din senaste lögn?


Vet ej


60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta?


Mezza


61: Tror du på spöken?


Japp


62: Tror du på magi?


Ja, varför inte


63: Tror du på lycka?


Japp


64: Hur är vädret just nu?


Regn ute o sol i sinnet


65: Vilken var den senaste boken du läste?


Sveriges mest skrämmande spökhistorier, men senaste jag lyssnade på var "Mannen under trappan" & "Minnet av en mördare"


66: Gillar du lukten av bensin?


Nope


67: Har du några smeknamn?


Japp, Cattis


68: Senaste skadan?


En bula i huvudet och ett blåmärke på handen


69: Spenderar du pengar eller sparar du dom?


Både och


70: Kan du röra din näsa med tungan?


Nope


71: Är det något rosa i rummet du är i nu?


Jo, på mig själv


72: Favorit djur?


Katt


73: Vad gjorde du igår vid midnatt?


Släckte lampan och försökte sova


74: Vad tror du satans efternamn är?


Vet ej


75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den?



76: Hur kan man vinna ditt hjärta?


Var dig själv


77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten?


Här vilar Cattis Muppmupp B******l


78: Har du varit olyckligt kär?


Japp för många herrans år sedan


79: Ditt favorit ord?


Och


80: En bra blogg du följer?

 

mynameisjossan.myshowroom.se/


81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga?


Ta bättre hand om varandra


82: Känner du någon som sitter i fängelse?


Nope, inte vad jag vet


83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn?


Halvnakna tjejer


84: Har du haft sex?


Många ggr   


85: Har du köpt kondomer?


Japp


86: Fått IG i ett ämne/kurs?


Nope aldrig


87: Kysst en kille?


Japp


88: Kysst en tjej?


Japp


89: Kysst någon i regnet?


Nope, inte vad jag kommer ihåg


90: Haft ett jobb?


Japp


91: Lämnat huset utan plånbok?


Japp


92: Mobbat någon på internet?


För att retas ja men ej för att vara elak


93: Haft sex offentligt?


Nope


94: Rökt?


Tjyvrökt ja men aldrig fastnat i de


95: Druckit alkohol?


Japp, senast för en kort stund sen


96: Är du vegetarian/vegan?


ALDRIG


97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck?


Har jag säkert


98: Tittat på tv 5 timmar i sträck?


Nja, de tror ja inte


99: Varit utomlands?


Till Åland med båt om det räknas


100: Fått ditt hjärta krossat?

 

Jao

 

 

 

 

 

Ha de gött

 

På återseende

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards