ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 26 mars 2022

Grattis på födelsedagen lilla mamma <3

Av Cattis - 26 mars 2022 10:56

Hej mina kära läsare!

Jag vet att jag inte varit speciellt aktiv på ett tag men livet har liksom kommit emellan o jag inte har tid eller ork att sitta vid datorn, jag vet att jag kan blogga via mobilen men jag tycker det är rätt så knöligt att göra det.

 

 

Men hur som haver, idag är det ingen vanlig dag utan det skulle ha varit min älskade mammas födelsedag, hon skulle ha fyllt hela 61år idag om hon hade fått leva.

 

Här är en gammal biild på mamma när hon håller sitt älskade lilla barnbarn i famnen  

 

 

 

Så vad har jag annars gjort för skoj sedan sist jag bloggade.

Jo jag har umgåts med min kompis Linda, tränat på som vanligt nästan, förra veckan så var jag inte på måndagsgympan för jag var så trött mentalt men nu är det mycket bättre.

 

 

Jag har hunnit med att luncha med mina goa vän Jossan, du kan läsa hennes blogg HÄR

 

 

Vi har även tackat av Inger våran goa gruppledare Inger som gått i pension för några månader sedan och så har vi fått en ny gruppledare som heter Elena och som är jämngammal med mig alltså vi är båda födda 1985.

Hon är en glad tjej som är väldigt lättsam att prata med om allt.

Elena kommer jag inte atta dela en bild på men Inger kommer jag dela en bild på från den dagen vi hade avslutningslunchen.

 

Jag har frågat om lov innan jag delade bild på Inger   

 

 

Om det blir som planerat så kommer jag att jobba på kyrkan även onsdagar.

Jag har redan tjyvstartat innan Elena började och det funkade bra, men nu ska jag vara på kommun och jobba tillsammans med henne och mina arbetskamrater där 3 onsdagar till innan det blir kyrkan för hela slanten.

 

 

 

Jag måste även berätta att jag har verkligen världens underbaraste arbetskamrater på kyrkan.

Jag har pratat länge om att jag vill ha ett tyngdtäcke men att dom springer iväg i pris om man ska buda på Tradera.

Men då säger en av mina arbetskamrater att dom har ett hemma som inte används som jag kunde få.

 

Så sagt och gjort, jag fick det i torsdags fick jag det så nu har jag sovit med det i 2 nätter och det har varit skönt och det har funkat perfekt.

 

 


 

Eftersom jag vet att mamma hade älskat den här tjejen perecis som jag gör så delar jag hennes låt och så ska jag dela en annan låt som vi spelade på mammas begravning. Hon hade själv bestämt den låten   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards