ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 18 juli 2017

Av Cattis - 18 juli 2017 21:54

Hej alla glada och alla andra   

 

Så vad har hänt sedan jag bloggade, Jo det ska jag berätta för er.

 

Jag , Carro och Jens Har varit på Cruising i Falkenberg, vi fick tyvärr inte vara med och cruisa bara för att vi inte hade något Cruising pass    Men vi hade ju ändå tur att Jens mamma och hennes gubbe var med och cruisa med sin Linkoln continental mark 3

Så efter ett varv kunde vi hopa in i deras bil och åka med och lyckan var total      

 

 


 


 

Efter Cruisingen så drog vi iväg till ett ställe där vi fikade och hade en mysig stund innan det var dags at åka den långa vägen hem och nanna kudden.

 

 


 


 

Vi har också varit ute på lite roadtrippar, och utforskat runtomkring där Jens och Carro bor, det har varit super mysigt och häftigt.

 


 

Vi har besökt 2st Kvarnar som ej är i bruk och så har vi besökt Torpa Stenhus. Det var super kul och super mysigt, för att dom har guidade turer där för bara 80kr och sen är Torpa Stenhus privatägd och har bara gått i arv från Från att Hustrun fick Torpa Stenhus av sin man till att de gått till sonen sedan och så vidare.

 


 

Vi har varit uppe på Tabergs topp, där var det kallt men mäktigt, på vägen hem så började det att regna.

 


 

Idag så har jag och Carro först varit i Sandviks Kyrka och lyssnade på när Carros 2 jobbarkompisar spelade och sjöng, efter det så blev det en tur på Ullared och Gekås   

 

 

 

 

Nu ska jag bara lägga upp lite bilder här, och sen ska vi spela lite Skip-Bo som Carro köpte på Gekås idag.   


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards