ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Cattis - 14 juli 2017 18:13

Nu har jag varit hos min bästa kompis Carro i snart 2 dagar.

När vi kom hem hit så fick jag börja med att springa på dass, och när jag var klar med mina behov så skulle jag spola och då fick jag en rejäl chock för då satt det en STOR källarspindel på väggen bakom toan obeservera då att jag AVSKYR spindlar och speciellt modeller lite större.

 

 


 

 

Igår blev en dag som jag tyvärr mest fick sova bara för att jag inte mådde så bra, jag hade ont i magen, mådde illa och så kunde jag knappt äta eller dricka något. Jag är ju sjukt glad över att Carro är en sådan underbar kompis för hon hjälpte mig jätte mkt igår när jag inte mådde bra. Idag mår jag mycket bättre, jag hade lite ont i magen och på sidan av ryggen strax ovanför svanken, men efter en Ipren så släppte sista magvärken och ryggvärken.

 

 

Så nu på eftermiddagen så tog vi en sväng till Lager 157, stället där det just grundades, vid väg 157   

 

 

Jag köpte:

 


 

Denna jacka kostar 400kr i ordinarie pris och jag gav 40kr

 

 


 

Den kostade 80kr i Ordinariepris och jag gav 50kr

 

 


 


 

Denna tröja kostade 150kr i ordinariepris och jag gav 50kr för den

 

 

Så denna dag har jag verkligen fyndat och jag är sjukt nöjd.

 

 

 

Annars idag så kommer det att bli en lugn kväll, med lite film och snaks.

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards