ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 juli 2017

Av Cattis - 2 juli 2017 09:42

Igår så var det en härlig   solig dag, som jag spenderade på min cykel   .

 

Jag hade tänkt att jag skulle besöka det där övergivna huset som jag hittade i våras, men tyvärr så satte Moder Natur stopp för det.

 


 

Men istället för att cykla hem då så tog jag och fortsatte vägen förbi huset och upp till Skönviksbacken, o väl där så fick jag en idé att jag skulle ta mig enda upp toppen.

 


 

Men jag tog ju inte vägen rakt över backen utan jag tog bilvägen upp, men det var ju inte bara att cykla upp eftersom det är en enda lång grusväg i uppförsbacke och vissa bitar var ganska branta.

Så jag fick lov att gå hela vägen upp med min cykel.

 

 

 

 

Här ser ni hur vägen såg ut, men på vissa ställen var det ännu brantare här.

 




Här är jag jag uppe på ca halva skidbacken.

 

Men inte tog min "resa" slut där utan jag hade bestämt mig att jag skulle upp till toppen på backen, så sagt och gjort, efter att ha pustat ut, fotat och druckit lite vatten så tog jag min lilla cykel och fortsatte mot toppen.

 

 

 

 

Här så hade jag tagit mig upp till toppen av skidbacken.

 

Jag var mäkta stolt över mig att jag lyckades, med tanke på att min kondition inte är den bästa och sen att det bara är uppförsbacke hela vägen o på vissa ställen mera brant.

 

 

När det var dags att bege sig hem över så fick jag lov att gå med cykeln vissa bitar på vägen för det var för brant för att cykla ner eller i alla fall tycker jag det   .

 

 

 

Innan jag cyklade hem så tog jag en sväng till Merlo slott och fotade lite grann.

 

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards