ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 30 december 2017

Av Cattis - 30 december 2017 19:25

Hej mina kära läsare, nu är jag hemma igen efter en skön vecka hos min älskade mamma.

 

 

Nu under julen så har det varit fullt upp med både julstök och barn, ni som har småbarn i eran närhet vet ju hur det är   

Man får med andra ord inte en lugn stund med 2st 6 åringar och en 1,5 åring i huset   

 

 

 

Det enda jag kunde ha varit utan denna jul är denna förbaskade förkylning med feber som tillbehör.

 

 

Nu är det snart nyår och jag har inget nyårslöfte eller några som helst planer förutom att jag ska se grevinnan och betjänten, den som Kalle på julafton man får bara inte missa det   

 

När jag var hemma hos mamma så passade vi på och tände ljus på min faster och farbrors grav och mormor och mrfasrs o så Anna-Greta´s (morfars fruntimmer)

 

Västra Husby kyrka

 


Jag saknar min morfar jätte mycket   , min faster och farbror träffade jag inte så mycket tyvärr och min kära mormor hann jag aldrig träffa, för hon gick bort innan jag kom till världen.

 

 

Min faster och Farbror ligger på Valdemarsviks 

kyrkogård och mina morföräldrar på Västra Husby kyrka

 









Dom 2 sista bilderna är lånade från Google

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards