ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 14 april 2016

ont, ont och mera ont

Av Cattis - 14 april 2016 19:24

Imorse så vaknade jag ca 25 minuter före klockan av att jag hade så ont i axeln och ner i armen   

 

Men jag lät inte det stoppa min dag utan, det var bara att kliva upp ur sängen smörja armen med kamfersalva och sen ta 2 ipren..

 

Så sagt och gjort sen var det bara att hoppa i klädderna och göra sig redo för att fånga dagen så gott de gick..

 

De gick ju ganska bra ändå trotts att axlen och armen varit min fiende idag.

 

 

Nää, nu har jag klagat färdigt om min axel och arm.. jag har ont, än sen det finns dom som har det mycket värre än mig.

När Korpen gympan är slut för denna termin så ska jag ringa till sjukgymnasten och boka en tid för stötvågsbehandling.

 

Vill ni veta mer om vad en stötvågsbehandling är så klicka HÄR





 

Från det ena till det andra nu är det mycke kul som är på gång   

 

Imorron Fredag Så kanske jag ska på dans tsm med en kompis o hennes gubbe.

Tisdag så ska jag till frissan

Måndag har min syster tiden ute för bebben hon har i magen (vet ej kön)   och den 28/4 så ska jag åka ner till mamma o mina älskade syskon och systerbarn   

 

 

 

För er som inte förstått varför jag färgat veckordagarna med olika färger så är det som så att veckodagarna har sin egen färg.

 

Måndag

 

Tisdag

 

Onsdag (vit)

 

Torsdag

 

Fredag

 

Lördag

 

Söndag

 

 


 
 
Jossan

Jossan

14 april 2016 20:04

Att veckodagarna har sin egen färg och så har du inte färgat dessa

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

15 april 2016 11:55

Sv: Jo, jag förgade dom i rätt färg..
om det inte syns så måste kolla över det sen

 
Jossan

Jossan

15 april 2016 16:00

Nej, de är bara lila

http://nouw.com/mynameisjossan

Cattis

15 april 2016 16:31

Sv: ska genast in och fixa till det där

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards