ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 15 april 2016

Av Cattis - 15 april 2016 16:46

Idag har vi haft en super mysig fredag på jobbet, många fredagar är mysiga men just denna fredag var något alldeles extra     

 

 

Tänkte inte skriva så mycket om dagen utan visa mer i någa härliga bilder   

 

 

 

 

Vi började våran mys fredag med lite ost och kex för att vi snart har en som fyller 50 och en som fyller 60 med bara några dagars mellanrum     

Efter fikat så blev de lite uppträdande med lite sång och dans för den blivande 60 åringen         

 

 


På eftermiddagen så bjöd den blivande 50 åringen på lite gott fika     

 

 

 

 

Innan jag skulle gå hem så hände det något som inte får händ, jo mina byxor gick nämligen sönder och jag har bara använt dom 2 gånger, så på onsdag när jag och Jossan ska in till stan sp ska jag lämna tillbaka byxorna på New Yorker där jag köpte dom.

 

Här ska jag bjuda er på en ful bild på mina byxor.

 

 

 

Haha kan egentligen inte göra annat än att skratta åt eländet och säja att det var ju tur att det inte var i rumpan som byxorna gick sönder, för då hade någon personal fått skjutsa hem mig, för då hade jag vägrat att ta bussen eller gå hem   

 

 

Ha en mysig fredag mina kära läsare

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards