ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Direktlänk till inlägg 11 mars 2016

Filmtips: Insurgent

Av Cattis - 11 mars 2016 13:02

Detta är fortsättningen till Divergent och är minst lika spännande.

Det finns även en 3:e film av denna serie, den går på bio nu och heter Allegiant.

 


 

 

Handling:

 

Tris söker efter allierade och svar i de dystopiska ruinerna av ett futuristiskt Chicago. Tris och Four är nu på flykt från Jeanine, ledaren för den makthungriga falangen De Lärda. De måste försöka ta reda på vad det var som Tris familj offrade sina liv för att skydda och varför ledarna för De Lärda gör allt som står i deras makt för att stoppa dem. Tris är plågad av sina tidigare beslut men gör allt som står i hennes makt för att skydda dem hon älskar. Samtidigt ställs hon inför den ena omöjliga utmaningen efter den andra när hon, tillsammans med Four, försöker få fram sanningen om det förflutna och slutligen framtiden för deras nya värld

 

 

Vill du veta mer om skådisarna

så klicka bara på deras namn

 

Skådespelare:        Speltid:

 

Shailene Woodley      1 Timme och 59min


Theo James              Releasedatum


Ansel Elgort            2015-08-10


Miles Teller              Genre:


Naomi Watts          Äventyr/Sci-Fi/Action


Maggie Q


Kate Winslet


Jai Courtney


Zoë Kravitz


Ray Stevenson


Octavia Spencer


Suki Waterhouse


Rosa Salazar


Daniel Dae Kim


Mekhi Phifer

 

 

 


 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis - Fredag 19 april 18:50

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er Med mig är det bare bra.     Det har visst gått en hel månad sen jag bloggade      Men jag kan lugna er mina kära läsare att det har inte hänt allt för mycket i mitt liv uta...

Av Cattis - Tisdag 19 mars 11:46

  Hallå alla mina kära läsare hoppas allt är bra med er, med mig är det bra men min tinitus i mitt vänstra öra har inte varit någe snäll med mig ett par nätter nu men i natt så var den värre än värst vilket har varit jätte jobbigt för den har ...

Av Cattis - Söndag 25 feb 13:22

    Hallå alla mina kära läsare Hoppas att allt är bra med er.   Med mig är de bare bra lite trött men de e ju typ standard       Igår så hade jag några vänner på besök som firade mig i efterskott, jag fyllde år på alla    dag men ...

Av Cattis - Tisdag 20 feb 10:23

  Hallå alla mina kära läsare Hoppas allt är bra med er.   Förtom att min rygg börjat bårka med mig så är de bare bra.     Har inte gjort något särskillt för att trigga ryggen, men ibland så behövs det inte mycket för att de ska bli ...

Av Cattis - Lördag 10 feb 12:55

  Hallå alla mina kära läsare Nu kommer här ett färskt litet inlägg      Hoppas att allt är bra med er Med mig är det toppen idag   Känner mig utvilad och piggelin idag      Har haft ett tag nu där min sömn har gått upp o ner och...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards