ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Cattis - 2 mars 2016 18:01


Tänkte bara för att dela en liten ful bild på mig..

 

Har haft hemmadag idag, alltså jag har varit hemma från jobbet för att städa lyan, så jag har mina "hemma kläder" på mig o har inte brytt mig om att fixa håret eller något..

 

Men å andra sidan så behöver man ju inte se snygg ut heller när man ska städa   

 

 

Så vad har jag gjort efter att jag blev klarr med städningen?

hmm, det är inte mycket, har mest suttit vid datorn och lyssnat på Martinez 

 

Har inte lyssnat så jätte mycket på dom men nu så fick jag ett litet sug efter att lyssna på deras musik på spotify och hottar några låtar som är lite bättre än andra som jag lagt i min spellista   

 

 

 

Nä, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, eller kanske att förflyttar mig från datorn till soffan med min surfplatta och spela lite paradise Bay, har ju inte spelat på hela dagen idag   

 

 

 



Av Cattis - 2 mars 2016 17:35

- Låt som när du är ledsen sörjer till:




- Beroende av:


Internet

- Vem behöver du mest just nu:


Min gubbe

- Vad tror folk om dig:


Lämnar denna fråga öppen

- Vad får du oftast komplimanger för:


Att jag är väldigt snäll

- Brukar du skratta för dig själv:

 

Jodå, många gånger om   


- Vad står det i ditt senaste inkomna sms:


Det står att min kompis Jossan skulle bjuda mig på Casiot och resan dit & hem

- Nästa mål i ditt liv:

 

Att fortsätta vara jag    

- Hur svarar du i mobilen:

 

A, det är Cattis 

- Vem ringde dig senast:

 

Min storebror 

- Antal timmar sömn inatt:

 

Helst 8 men ibland blir de mindre

- Tycker du om din pappa:

 

Hmm, jag vet inte ärligt talat 

- Brukar du komma i tid:

 

hehe, ibland    

- När mår du bra:

 

När jag hör go musik, eller är med vänner o familjen 

- Hur känner du dig nu: 


Trött

- Vanligaste färgen på dina kläder:

 

Blandat, eftersom jag älskar färger

- Är du aktiv i skolan: 


Går inte  skolan så de e lite svårt då

- Favoritdryck på morgonen: 


Te

- När brukar du oftast gå och lägga dig: 


Försöker börja göra mig iordning för natten vid 10

men ibland blir de senare 

- Är du blyg: 


De beror på läget 

- Sysslar du med någon idrott: 


Jo, tränar med Korpen 2 dagar i veckan


Vattengympa & Medelgympa

- Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 


Jopp   


- Är du bortskämd: 

 

Japp, bortsämd med en massa kärlek   

 

 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards