ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Cattis - 5 mars 2016 17:06

Igår var det en händelserik dag.

Fram till lunchen så var de ganska lugnt som vanligt på fredagarna.

 

Men från lunch och fram tills det var sängdags så hände det en massa kul.

 


 

Jag bjöd min kompis Jossan på lunch igår bara för att hon varit så gullig och hjälpt mig med en bild som jag hittat på nätet som jag vill ha trykt på en tröja.

Jossan har hjälpt mig att fixa till bilden i photoshop. Jag kan inte med photoshop, men det beror nog mest på saknande av intresse   

 

Nog om det   

 

Vi käkade en god tacobuffé och Annanaskaka med vaniljvisp till efterrätt.

Mätta till tusan så gick vi sedan upp till jobbet igen och spelade Fia med knuff, och det var spännande från början till slut men tyvärr ingen vinst för min del, men jag är inte ledsen för det för vi hade kul   

 


 

Efter jobbet så var det meningen att jag skulle fara på Birsta själv, men innan jobbdagen var slut så bestämde sig Jossan för att följa med mig.

Jag var minst sagt väldigt förvånad att hon ville följa med för att jag skulle åka buss och hon har haft väldigt svårt för det.

 

Men sagt och gjort, resan gick väldigt bra.

Vi passade på och pröva nya Redbull Tropical som man får gratis via Pressbyråns app men varken jag eller Jossan tyckte att den var särskillt god   

 

 


 

Efter ha druckit upp, så gick vi på jakt in i dessa klädbutiker efter en Bh men tror ni jag hitta någon som kunde tänkas passa lilla mig näää, antingen var dom för små/stora runt om eller så var kupan alldeles för stor/liten.. de fanns ju typ ingen som satt lagom så efter många skratt, svett o nästan tårar så gav jag upp.. Jag tror nästan att det är lättare att hitta en nål i höstack än att hitta en Bh i bra prisklass och som passar både i kupstorlek.

 

 

Innan vi gick vidare så var vi in på TGR o där hittade vi några hattar som vi bara var tvungna att pröva   

 


 


 



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards