ninjafisken en blogg om mitt liv och min vardag

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Cattis - 28 april 2015 18:30

Rubriken har inget med inlägget att göra... Hade bara ingen bättre rubrik att skriva =)

Idag på jobbet har de vare lugnt, o på em så hade vi "gruppmöte" o där fick vi lite jobbiga nyheter om vad som händer o vad som ska hända på jobbet... tänker inte gå in i detalj, men för mig så blir de smått jobbigt när de blir mkt förändringar runt omkring mig...men de ska väl bli bra de här oxå i slutändan...

Men iaf så har jag fixat ett schema som jag ska ha på mitt kylskåp för att hålla lite mer koll på vad jag ska göra mm.

Jag har min älskade festman (min handi/handdatorn) som hjälper mig i vardagen men tyckte ändå att de skulle va skönt o ha de ännu tydligare.

Ha de gött mina kära läsare


På återseende  

Min festman som hjälper mig I vardagen =)

Mitt schema som jag fixade idag... vartefter ska det läggas till o ta bort saker som ska sitta på schemat =)

Lite bilder som jag knäpt idag på vägen till o från jobbet =D

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Instagram

Snäll blogg


Ovido - Quiz & Flashcards